+389 2 3290 020

info@gps.mk

Новиот електричен камион на Тесла

Geonet GPS > ВЕСТИ > Вести > Новиот електричен камион на Тесла

Минатиот месец Тесла го претстави она што веројатно ќе биде иднината на камионската индустрија, “Тесла Семи”. Објавувањето предизвика големо возбудување, но трговците на мало се чини дека се малку колебливи да ја прифатат последната понуда на Елон Маск. За да ги увери потенцијалните клиенти, производителот дава гаранција дека Тесла Семи нема да се расипе во првите милион изминати милји (или 1.6 милион километри).

Долго очекуваниот „Тесла Семи“, кој во САД ќе биде познат како камион со полу-приколка, може со едно полнење да помине 800 километри. Од компанијата соопштуваат дека ваквите камиони ќе почнат со производство во 2019 година.

Anheuser-Busch, најголемата светска пивара, објави дека има нарачано 40 Тесла Семи електрични камиони. Пиварницата вели дека верува дека употребата на Тесла Семи ќе помогне да се намали јаглеродот и да се одржуваат патиштата побезбедни, благодарение на автономните карактеристики за возење.

Во однос на влијанието врз животната средина, Anheuser-Busch има за цел да ги намали емисиите на јаглерод за 30% до 2025 година, за кој вели дека ќе биде “еквивалент на отстранување на речиси 500.000 автомобили од патот на глобално ниво секоја година”.

Компанијата, исто така, истакна дека верува дека само-возењето и електричните автомобили се иднината на камионската индустрија.

И покрај инвестицијата на Anheuser-Busch, иднината на Тесла Семи е далеку од сигурна. Форбс истакнува дека, за да се види долгорочен успех, Тесла Семи ќе мора да докаже дека е економски изводливо, а една од препреките за ова ќе биде носечкиот капацитет на камионот. Тесла рече дека е способен да влече тежина од 40 тони, но Форбс проценува дека батеријата на камионот може да тежи само 7 тони.

Без оглед на тоа, неодамнешното купување од Anheuser-Busch покажува дека некои компании се подготвени да им дадат шанса на Тесла.

Освен што ќе треба да претставува конкуренција на дизелот, Тесла ќе се соочи и со останатите електрични ривали. Концепти за електрични камиони биле најавени и од Дајмлер, Фолксваген и Каминс – иако сите од нив покажуваат слаби перформанси во потенцијална километража со едно полнење.